On a boat.

Hi,

Zoals ik al had beloofd een verslagje van mijn bootvakantie. We zijn gewoon in Nederland gebleven met de boot. Het was geen ongelooflijk warm weer maar het was goed, 2 dagen heel warm en voor de rest een beetje middelmatig.

Ik heb best veel geshopt al zeg ik het zelf haha. Het shoppen ging meestal samen met mijn moeder, tante, neefje en nichtje. En dan is winkelen eigenlijk ook best wel leuk! En daarom krijgen jullie ook nog een shoplog!

We zijn 3 dagen in Utrecht geweest, daarna nog 1 dag in Maarssen, toen 2 dagen in Weesp, daarna gingen we 2 dagen naar een centerparcs met haven genaamd ‘de Eemhof’, daarna zijn we nog 1 dag op een eiland geweest, toen nog 1 dag in Weesp en toen nog 1 dag in Uithoorn.

In Utrecht heb ik de Dom beklommen samen met mijn vader, oom, tante, neefje en nichtje. We hebben daar ook best wel veel gewinkeld, ik hou van sale! ❤ Maarssen was niet echt heel boeiend, ik heb daar wat schoolspulletjes gekocht en nagellak. We lagen daar wel bij een kasteeltje. In Weesp hebben we ook wel een beetje gewinkeld, ze hadden daar echt een onwijs leuk winkeltje, te veel uitgegeven dus. We zijn ook nog uit eten geweest. In ‘de Eemhof’ was het wel onwijs leuk, we hebben in het zwembad gezwommen zijn bij de kinderboerderij geweest. Dat eiland was ook wel leuk, lekker gezwommen en alles. Toen weer in Weesp, nog naar de winkeltjes en verder op de boot gechilld. In Uithoorn hebben we ook nog wel wat gewinkeld, er was daar een enorme kruidvat, dus ik verliefd haha. Daar hebben we ook nog gezwommen en de volgende dag gingen we weer naar huis.

Dus jullie krijgen nog een shoplog en een artikeltje met foto’s van de vakantie!

Xjes.

One thought on “On a boat.

Geef een reactie

