Home.

Hi,

tumblr_lg8b5hZILq1qe6y6fo1_500_large

Dit weekend zijn we weer met de boot in ons dorpje aangekomen. Gister zijn we naar huis gegaan en hebben gelijk weer thuis geslapen. Er liggen nog wel een aantal kleren op de boot maar dat halen we later op.

En nu zit ik lekker op de bank met een kopje meloenthee. Ik ben al druk bezig in mijn kamer want ik wil nu toch echt weer terug in mijn eigen kamertje. We hebben net behang gehaald en we moeten nog voor een aantal spulletjes kijken.

Als mijn kamer af is krijgen jullie natuurlijk een artikel hierover. Er komt ook nog een artikel online met foto’s van LCKV, en van de vakantie op de boot.

Xjes.

One thought on “Home.

Geef een reactie

