Review

Hi,

Vandaag de review over mijn GOSH cool lip jam, 001.

100_4566
De tube.

Picnik collage8 
Foto1; De gloss als die uit de tube komt.
Foto2; De gloss geswatcht op mijn hand. Hij is echt holograpisch, a lot of sparkles.
Foto3; Op mijn lippen, voor het uitgaan vind ik het echt een mooie gloss, maar gewoon voor overdag vind ik het echt veel te opvallend. Hij plakt trouwens wel erg.

Zoals ik al zei zal ik deze alleen dragen met uitgaan omdat hij anders gewoon veel te opvallend is.

Xjes.

One thought on “Review

Geef een reactie

