Review

Hi,

Vandaag een review van mijn GOSH eye shadow quartet, 001 vanity pastels.

100_4567 
Het doosje, in mijn shoplog kon je dat al lezen, is dus een beetje verkloot maar het gaat nou eenmaal om de inhoud!

Picnik collage7 
Foto1; Hier zie je de hele binnenkant van het doosje, er zit ook spiegeltje en lampje in maar het lampje doet het dus niet meer. Maar daar geef ik niet echt om.
Foto2; De 4 kleurtjes; groen, paars, roze en geel.
Foto3; Hier de kleuren om mijn hand geswatcht. Ze zijn echt goed gepigmenteerd, het zijn echt mooie kleurtjes.

Ik ben hier echt tevreden over.

Xjes.

\

Geef een reactie

