Shoplog

Hi,

Vandaag een mini-shoplog voor jullie, het zijn 3 producten van GOSH die ik allemaal gekocht heb voor 1 euro. Ja, ze lagen dan wel al wat langer in de kortingsbak maar ik dacht iedere keer van nee het is nog best duur maar toen kwam ik erachter dat ze nu voor 1 euro waren dus ik dacht; meenemen die hap!

100_4561 

Ik heb een eye shadow quartet, cool lip jam & effect powder.

Picnik collage2
Ja ik weet het de voorkant van het doosje is vertieft omdat ik er met nagellakremover stickerresten vanaf wou halen maar dat pakte niet zo goed uit. Hier gaat trouwens een review over komen en daarom laat ik nu de kleuren nog niet zien. Het is kleur 001 vanity pastels.

Picnik collage1
Dit is gewoon een simpele doorzichtige lipgloss & i like it! Het is kleurnummer 100.

Picnik collage3 
Dit is echt een mooi koperkleurige poeder, omdat hij zo goed is ben ik er echt ontzettend blij mee. Het is de kleur copper.

Over al deze producten komt nog een review, ik denk dat die volgende week allemaal online komen, ik hoop dat jullie dat niet saai vinden maar als ik dat niet doe dan komen er echt geen artikels online omdat ik op vakantie ben.

Xjes.

Geef een reactie

