Shout out

Hi,

tumblr_lkipfyqZjk1qhqzuro1_500_large

Vandaag voor jullie een shout out over Gabriëlla. Ik doe mee aan haar winactie. Zij heeft een Zomer winmaand en heeft tot nu toe 2 winacties, ik doe mee aan 1 van die winacties. Ik doe mee aan de winactie waar je een armband van Josh Style kan winnen. Deze winactie wordt mede mogelijk gemaakt door de webshop Hipp Jewels & Fashion. Het is een superleuke armband:

Als ik jullie was zou ik gewoon meedoen! De winactie loopt tot 21 augustus 23:59.

Xjes.

One thought on “Shout out

Geef een reactie

