LCKV

Hi,

LAROCHE

Ja hoor het is zo ver, zaterdagochtend zit ik in de bus op weg naar België. Ik ga namelijk op LCKV. Ik ga samen met een vriendin.

Maar wat is LCKV?
LCKV is een vereniging dat verschillende kampen organiseert in delen van de Benelux. Er is ook een kamp in Tsjechië. De jongste deelnemers zijn 11 en de oudste 18. De bedoeling van het kamp is dat je lekker actief bezig bent, je slaapt in een tentje, doet spelletjes en gaat verschillende activiteiten doen.

Waar ga ik heen?
Ik ga zoals ik al zei naar België om precies te zijn naar La Roche. La Roche ligt in de Ardennen dus het is vrijwel zeker dat we gaan survivallen. We gaan ook mountainbiken. Maar we slapen dus in een tentje met 7 mensen, jongens en meiden apart. Dit is mijn eerste keer dat ik op LCKV ga. Mijn vriendin is vorig jaar al geweest maar ik heb er onwijs veel zin in. We praten ook al veel met 2 meisjes die ook gaan en we hebben al met hun afgesproken, we gaan ook samen in de tent en alles.

Wat betekent dat voor mijn blog?
Ik ga een week niet bloggen, ja het spijt me maar om nu 7 berichtjes te gaan schrijven en de gewone dagelijkse berichtjes is echt heel veel. En dan zal ik jullie misschien nog een keer teleurstellen want na LCKV ben ik een week thuis, dat is goed nieuws, maar daarna ga ik nog 2 weken weg en aangezien ik dan niet altijd internet zullen er niet zo vaak berichtjes online komen. Maar wanneer ik internet heb zal ik jullie vertellen hoe het is en zal ik foto’s maken van aankopen, dat zal geen goede kwalitieit zijn want die maak ik dan denk met mijn webcam maar dat zien we dan. Want nu ga ik eerst op LCKV!

Dus morgen en vrijdag nog een berichtje en vanaf zaterdag een week niet. Misschien volgende week zaterdag wel een klein berichtje hoe het was en die zondag denk alle foto’s etc.

Xjes.

One thought on “LCKV

  1. Pingback: Music. | It's a girl thing.

Geef een reactie

