Hi

Hi,

ballons-in-france_large

Ik ben Sonja, en dit is mijn 2e echte blog. Ik was hier al eerder begonnen maar na mijn werkweek in Duitsland heb ik het laten vallen omdat ik heel veel voor school moest doen en aangezien het nu vakantie is dacht ik laat ik maar weer proberen om te beginnen. Maar ik mag wel trots zijn op mezelf want ik ben over naar 4vwo. Na een zwaar schooljaar mag ik nu naar 4vwo op een nieuwe school. Ik had best wel een rotklas maar ik heb ook wel een onwijs goede band gekregen met de meisjes uit de klas. Maar volgend jaar dus nieuwe klas en nieuwe school, best wel spannend allemaal. Ik voel me net weer een brugger. Bruggers van de bovenbouw zeg ik nu steeds haha. Maar jullie willen denk liever weten waar ik over ga schrijven? Nou ik ga schrijven over mode, make-up, dagelijkse bezigheden, jongens, muziek en wat een meisje nog meer leuk vind. (:

Ik ben geen bepaalde stijl, ik ben alles door elkaar heen. Ik geef wel heel veel om mijn uiterlijk, zonder make-up ga ik de deur niet uit. (:

Er zullen ook wel vaak posts komen met allemaal plaatjes komen, leuk voor achtergronden en alles. Dat heeft dan iedere keer een ander thema.

Nou dat was het wel zo’n beetje, jullie krijgen straks een post met allemaal plaatjes. (:

Xjes.

Geef een reactie

